2013. július 29., hétfő

Wild plum

Sziasztok!
Ma egy újabb rúzs teszttel jöttem...Igen tudom, lassan külön szekrény kell a rúzsaimnak...De nagyon szeretem őket, csak lassan fogynak, hiába használom őket...de mindegy is...Ez egy újabb AVON rúzs, még hozzá a color trend wild things kiadásából...Tökéletesen az a szín, amivel engem el lehet varázsolni...(és egyébként nagyon jól mutat a luscious mauve ajakdúsító hatású szájfény alatt...eléggé hasonlít a két árnyalat, és együtt csoda szépek szerintem...de mindegy)...
Újra csak a csomagolásba szerettem bele, de emlékezvén milyen rosszak a color trend rúzsok aggódtam...Aztán eszembe jutott az én kis Deluxe-om (aminek szintén hasonlít a színe erre), és hogy az milyen jól teljesít, ennek köszönhetően (és az édes csomagolásának) bekerült ő is a rendeléseim közé...:D
A csomagolást átugorva egyből a termékre térnék: nagyon kellemesen siklik, és nagyon szépen fed...ajkon intenzívebb, de több réteggel még intenzívebb színt kaphatunk...tartóssága egész jó, a tusnál említett napot kibírta a számon nagyjából, bár elkezdett kopni, de teljesen egyenletesen, így szinte nem is látszott, de legalábbis nem volt feltűnő, vagy észrevehető, max ha direkt azt nézte az ember...Egyébként nagyon szeretem azt is benne, hogy nem hogy nem szárít, de egyenesen ápol...Nekem, aki általában még az ajakápolótól is kiszárad, ha nem keni újra elégszer, nem volt szükségem alá semmilyen krémre, hogy ne szedje szét a számat...:D
Az ára pedig "tini pénztárcához igazított", ugyanis a color trend termékek köztudottan ezt a korosztályt célozzák meg...:D
Az ára 549.- (2013/11), és a szokásos AVON mennyiséget (3,6 g) kapjuk érte...

Ti szeretitek az AVON rúzsait? :)


2 megjegyzés:

  1. Azt hittem sötétebb, a kezeden szép világos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több rétegben sötétebb színe van, de nap közben (sima nappali sminknél) használni így is elég erős...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)