2013. június 15., szombat

Díjat kaptam! :D

Hello mindenki...:)
Egy nagyon kedves olvasómtól (aki egy nagyon szókimondó, őszinte, és érdekes blogot vezet) kaptam ezt a díjat...:)
Sajnos visszaküldeni nem tudom Tipegő Zombinak, mert nem szokás, de egy képzeletbeli díjat azért adok neked, mert szerintem megérdemled...:D

Szabályok és válaszok

1. Tedd ki a képet! -> Sajnos csak ide tudom tenni, ugyanis nem hagy képet tölteni az oldalsávba a blogger (meg néha feltölteni se, de ez most mellékes)


2. Írj 11 dolgot magadról!

*testékszer (piercing), és főleg fülbevaló mániám van (sokáig gyűjtöttem is őket, több, mint 80 pár van jelenleg)

*a fekete színt én életvitelként, és stílusként, nem pedig színként tartom számon...

*nagyon szeretem a zenét, 6 évig zongoráztam (sajnos a pianínómat el kellett adni), 4 évig gitároztam, (jelenleg egy csodaszép elektromos gitárom van, és egy leharcolt akusztikusom) és imádok énekelni is...

*kedvenc állatom a kutya, imádom őket...

*van egy plüssmacim, ami nélkül nem alszok el (ciki vagy sem: legjobb barátnőmtől kaptam, akivel sajnos nagyon ritkán tudok csak találkozni, ezért még így nagykorúként is magammal rángatom a plüssmacikát minden osztálykirándulásra és nyaralásra, mert olyan, mintha N egy része lenne velem)

*volt egy punk korszakom, de azóta is nagyon ragaszkodom hozzájuk (a punkokhoz, az életvitelükhöz, a zenéjükhöz), a két legmeghatározóbb banda az életemben az Aurora (magyar punk banda), és a The Misfits (horror punk banda) volt mindig is...

*utálom a kék színt, viszont a kékes-zöldes-szürkés szemektől elolvadok szinte...

*gyakran megesik, hogy piercing/tetoválás alapján ismerem fel az embereket...

*a zenék, filmek, könyvek mondanivalóját mindig is jobban figyelem, mint a külsőségeket, számomra ez a legfontosabb, ezért értelmetlen filmeket nem nézek (pl amikben ok nélkül gyilkolnak)

*a csúnya (összenőtt, bozontos, tetovált és kékre fakult) szemöldököktől sikítófrászt kapok, és ki lehet velük kergetni a világból is...

*az "iskolai énem" és a "valódi énem" teljesen ellentétes...iskolában csendesnek, zárkózottnak ismernek; míg haverékkal/barátnőkkel/bárhol máshol nyitott vagyok, barátságos, és be nem áll a szám...a haverék suliban nem ismernének fel, az osztálytársaim iskolán kívül nem...


3. 11 kérdés megválaszolása

*Hova húz a szíved / Melyik országba mennél, ha tehetnéd?
Nem mennék én sehova...Szeretem a kis megtépázott hazámat...max kirándulni mennék, akkor bármelyik német nyelvű országba, de szívesen meglátogatnám Oroszországot, Skóciát, Írországot is...:)

* Kedvenc színész/színésznő?
Johnny Depp...zseniális szerintem...:D

*Melyik az az emberi tulajdonság, ami a legjobban kiakaszt?
Az ostobaság és a kétszínűség...undorító egyszerűen...

*Milyen az álomlovagod?
Mivel kezdek visszasüllyedni a punk-szintre, valszeg taraja van...xD
Viccet félretéve: nem tudom...Nem a külsőt nézem soha...de általában az elmebetegek érdekesek...;)

*Mondasz három rossz tulajdonságot?
Nem mindenkivel vagyok türelmes, szörnyen gyorsan tudok robbanni, de van hogy minden érzésemet elfojtom, ezenkívül sajnos ha ideges vagyok általában mardosom magamat (próbálok leszokni róla, de fel se tűnik, hogy csinálom, csak a hegeket látom)...

*Egy nagy cél, vagy sok kicsi?
Sok kicsi sokra megy...Felesleges gürizned egy nagy dologért, mert ha megszerzed már nem is leszel boldog, mert belenyomorodsz az elérésébe...Viszont a sok kicsi sok kis sikerélmény, amik boldoggá tehetnek...:D

*Mi a három kedvenc könyved?
Hűű...három könyv, ez nehéz kérdés...
1. Madách Imre~Az ember tragédiája...
2. George Orwell~Állatfarm...
3. Lewis Carroll~Alice csodaországban...

*Mit hallgatsz most?
Jelenleg semmit, mert már késő van, és a friss piercing miatt nem tudok betenni fülhallgatót...:/

*Mi nyugtat meg?
Az ölelés, az önmardosás (rossz szokás, fel se szokott tűnni, csak a hegeket látom, de próbálok leszokni róluk), a jó kis dübörgős-hörgős zene maxon, valamint az éneklés...:D

*Édes vagy sós?
Nehéz kérdés...alapból a sósat szeretem, de csoki és cukor függő vagyok...viszont a sütiket nem szeretem...:/

*Milyen természeti jelenség lennél?
Vulkánkitörés/láva...Imádom a tüzet...:D


4. 11 kérdés
  1. Kedvenc színed, ami inspirál?
  2. Miért szeretsz blogolni?
  3. Milyen könyveket szoktál olvasni/melyik a kedvenced?
  4. Milyen hobbijaid vannak?
  5. Van valami olyan dolog, ami nagyban befolyásolta a személyiségedet (legyen az egy banda, egy film, egy szám, egy szín, egy ember, egy könyv, egy állat, bármi)
  6. Van valami rossz szokásod?
  7. Mi a kedvenc együttesed?
  8. Ha egy napra életet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért?
  9. Szereted a testékszereket/esetleg van testékszered?
  10. Mi az, ami nélkül sehova nem indulsz el?
  11. Mi a kedvenc virágod/milyen virág lennél?

5. 11 ember, akinek továbbadom

Na most megyek szólok az embereknek, hogy díjat kapnak, és Tipegő zombi bloggerinának küldöm a "képzeletbeli" díjat, ugyanis visszaküldeni nem szoktak sajnos....:/

Kellemes hétvégét, nyugi, most nem tűnök el! Este fele, de legkésőbb holnap délelőtt még jelentkezem, jó pihenést! :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek köszönöm, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, jól esett, hogy eszedbe jutottam:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat, megválaszoltam a kérdéseket - kicsit késve

    VálaszTörlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)