2013. május 9., csütörtök

Lovely must have glam style: Nr.8

Hello mindenki! :D
Ez egy kicsit régebbi kiadású lovely lakk, de a Rossmannok még tele vannak vele (legalábbis amennyit én láttam)...Leárazáson 129 forintomba került, ennyit még a hülyének is megér...báár...azért megmutatom közelebbről is...:)
Egyszerű kis üvegcsében 9 ml lakkot kapunk...A kupak kicsi, egyszerű, kényelmesen kézre áll, az ecset egyenes, és számomra kicsit túl vékony volt, de nem csíkoz, és még így is könnyű vele dolgozni. Az állaga kellemes, bár kicsit hígabb, két réteg is elég a teljes fedéshez. Nagyon erős feketés-szürkés szín tele ezüst és kék csillámokkal (ebből következik, hogy lemosásnál először csak a lakk jön le, a csillámok maradnak). Alapként a miss sporty körömerősítőjét használtam, így 5 napig bírta, majd elkezdett kopni és pattogni.
Na és jöjjenek a képek:


Mostanában fellázadt ellenem a fényképezőm, mert egyre nehezebben tudok olyan képet készíteni, ami visszaadja a termékek eredeti színét/fényét/csillogását...:/

Ja és utólag bevallom így a poszt végén, hogy ez elég sietve összedobott poszt lett, ugyanis készülök és valószínű a naggyon közeli jövőben megyek ki...Remélhetően egy órán belül, de kicsit sietnem kéne akkor a készülődéssel is...xD

Na mindegy...legyen szép napotok...:)
És mondjátok el a véleményetek erről a lakkról, vagy márkáról...:)

3 megjegyzés:

  1. Így képről jól néz ki.
    A csillámos lakkokkal azért vagyok bajban, amit írtál is, hogy vakargatni kell őket lefelé.

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem vettem meg a leárazáson,de kb minden mást igen: D azóta kijött nálunk az új Lovely,abból is sikerült felhalmoznom elég sok lakkot...én a régi és az új Lovelyval is meg vagyok elégedve. Főleg hog a homok hatású Sand lakk is baráti áron van, csak kár hogy 3 szín jött ki abból: ( tervzel új Lovely lakkot venni??

    VálaszTörlés
  3. Na igen...a csillámok...mi örök ellenségek vagyunk...:D
    Szépek, de lehetetlen megszabadulni tőlük...>.<

    Egyébként nem tervezek új lakkot se venni, most éppen "lakkstopot" vezettem be, mert rengeteg lakkom van, és egy csomó olyan amiben max 2-3 használat maradt csak, és nem szeretném felhalmozni, meg úgy sose fog elfogyni...ezt is azért vettem csak, mert már nagyon szükségem volt VALAMIRE...és ez olcsó volt, és jó is...:)

    VálaszTörlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)