2013. április 4., csütörtök

Zsákmány

Sziasztok! :)
Ma egy újabb zsákmányos bejegyzést hoztam...:)
Bár takarékra tettem magam, voltak dolgok, amik így se maradhattak ki...Viszont most már tényleg leállok, mert nem férek el a szekrényemben se...:/

Ezt a kacatos ládikát anyu volt munkatársától kaptam...Nagyon szép, és aranyos..Három kis fiók, egy felhajtható tükör...Még fogalmam nincs mit fogok benne tartani, de nagyon aranyos dísze lesz a fésülködő asztalkámnak...:)

Nos kezdeném a fogyó, és újravásárolt dolgokkal...Mint látjátok nem bízom a véletlenre a tonik és vattakorong újra beszerzését...Olyan gyorsan fogynak, muszáj volt így pótolnom őket...Igazából mindkettőt ismeritek, találkozhattatok már velük itt párszor...Ezenkívül újravettem az essence my skin arctisztító kendőjét, ami nagyon bevált, és bátran ajánlom mindenkinek...:)
Ezenkívül kaptam egy Only imagine parfüm mintát is (virágos csomagolás), és egy AVON senses citrus burst awakening tusfürdőt...A sminkcuccokat egy tisztább képen szeretném inkább megmutatni, bár külön képet nem csináltam róluk...
Speed dry
*Vamp it -> gyönyörű sötét bordós szín, egyből beleszerettem...
*Presto plum -> így adták akciósan a másikat, és mivel lila lakkra régóta vágyok, így őt választottam...és neki köszönhetően lehúztam a lila lakkot a listáról...
Color trend
*Reddy to go -> elvileg ez egy ajakrúzs...nekem tetszettek a neten a képek róla, ezért választottam...nagyon kíváncsi leszek rá...:)
Glimmerstick diamonds
*Sugar plum -> ez az egyetlen glimmerstick ceruza, amiből eddig még nem volt...Mindkét másik fajtáját próbáltam már...Mivel innen a fekete nekem túl kék, volt, ezért emellett döntöttem...első ránézésre azt kell mondjam, nem bántam meg...:)
Magix
*4in1 kasmír puhaságú alapozó -> nincs alapozóm, szóval gondoltam ezt kipróbálom...remélem bejön tényleg...:/

Tudom el vagyok még maradva néhány teszttel, de ígérem minél gyorsabban pótlom őket...:)

Ti miket vettetek mostanában? :)






8 megjegyzés:

  1. Hűű de jól néz ki az a ládika*--*
    Nekem is keeel:D
    És az a tusfürdő:$ Majd mutasd meg az illatát♥:D
    Én mostanában(hm..pont egy hete:D) vettem hajlakkot, szárazsampont és hővédő spray-t:D
    Most mondd, hogy nem vagyok takarékos:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nagyon az vagy...:P
      Majd megnézem a katalógusban, hátha van illatminta és majd beviszem valamikor...:)
      Egyébként hobbiboltban vette az alapot, és ő díszítette ki nekem...de nagyon szép lett szerintem is...:)
      A körömlakk meg az, amit sokáig néztünk együtt a katalógusban...:D

      Törlés
  2. Az komolyan az a körömlakk?:O Nem is ismertem rá:D

    VálaszTörlés
  3. Az a ládika nekem is nagyon tetszik! :-)
    Mostanában spórolok, így eléggé visszafogom a vásárlásaimat, nem sok dolgot vettem mostanában, talán az újdonság az Essence Stay, No matter what ... fekete filctusa, ezt vettem mostamában.
    Mi a vélemény az új SpeedDry lakkokról? Azt hiszem hétvégén én is rendelek belőlük, de még nem tudom melyik színt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még csak a régiekhez volt szerencsém, mert ezeket alig vettem ki a dobozból...:/
      Egyébként én is spórolok...vagyis próbálok...De néha elcsábulok egy-egy körömlakk miatt...:/

      Én annyira nem szeretem a filctusokat...nincsenek jó tapasztalataim vele...:/
      Eddig csak az essence két végűje jött be...:/

      Törlés
  4. A ládika tetszik. Nem utasítanám el, ha kapnék egyet. :)

    Mostanság annyira nem költöttük túl magunkat, s amire ment is el zsé, az nem márkás, és inkább említésre érdemtelen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is igyekszem mostanában egyáltalán nem költeni, de hát...vannak dolgok, amikre szükségem van, és a jól beváltat szeretem...

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)