2013. március 26., kedd

Green morph

Sziasztok! :D
Most egy körömlakkos bejegyzést hoztam...(bár valószínűleg sokára lesz legközelebb, ugyanis megint tövig kéne vágnom, mivel széttört megint)
Na mindegy...hagyjuk a bajaimat, térjünk a tárgyra...
Ez az első AVON colortrend körömlakk, amit próbáltam...és nagy valószínűséggel az utolsó is...Bár ne haladjunk ennyire előre...

A csomagolása egyszerű, fehér kupak, kis üvegecske, melyben 8 ml körömlakk van. Ilyen kis golyócska van benne, amit szeretek, mert így könnyebb kinyerni minden lakkot belőle.
Az állaga nagyon fura, híg...ezt már első látásból leszűrtem...és kíváncsi voltam, hogy fog...Nos...úgy ahogy számítottam rá...Szörnyen halványan...3 VASTAG (!!!) rétegnyi lakkot vittem fel, és így is eléggé áttetsző végeredményt kaptam...De legalább hamar megszáradt, és a színe szép...Ilyen bogyó színű, rengeteg zöld csillámmal...nagyon különleges...az állagával nem vagyok csak megelégedve...az borzasztó...Több ilyen lakkom tuti nem lesz, de ezt nagyon szívesen és örömmel fogom elhasználni...
Szóval 3 vastag rétegben a lakk:

És végül a tartósságáról...annak ellenére, hogy milyen rosszra számítottam, szörnyen jól teljesített...3 napig fent maradt KOPÁS NÉLKÜL! Csak aztán elkezdett lepattogni, de nem baj, mert amúgy se szoktam mostanában lakkozni se (amíg így töredezik a körmöm), és ha lakkozok, akkor is általában 2-3 napnál tovább nem tűrök meg egy lakkot a körmömön...:D

Ti szeretitek a Colortrend termékeket? :)

2 megjegyzés:

  1. Ismételten egy szép szín, de az hogy három rétegben fed kissé ijesztő: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És három rétegben se jól...:/
      Pedig annyira tetszik nekem is...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)