2013. március 11., hétfő

Essence 4in1

Sziasztok! :)
Nagyon úgy tűnik, ez most ilyen arcápolós hét lesz! A hét első felében arcra való termékeket mutatok be, utána egy darabig szerintem csend lesz, ugyanis kicsit rá kéne koncentrálnom a sulira, meg nekiülni a nyelvvizsga tételeknek (megint)...De ne aggódjatok! Visszatérek, bár lehet személyesebb jellegű posztokat fogok tudni csak felmutatni...NA de ez még a jövő! :D
Most foglalkozzunk inkább az én új kedvencemmel...:D
"az új 4 az 1-ben arclemosó krém igazán univerzális. hatékonyan tisztítja arcbőrödet és a pórusokat, hidratál és hosszantartó matt hatást eredményez. speciális textúrájának köszönhetően az új lemosó krém egyben peeling, maszk és krém. értékes gránátalma és bambusz kivonata a napi arctisztító rituálét egy szuper programmá varázsolja." 
Nos én csak maszkként szoktam használni...a benne lévő anyagnak elég érdekes állaga van (mert ugye radír is), de nem szokott gondot okozni...Miután felkenem általában csíp egy kicsit, és nem egyszer akartam elkezdeni vakarni az arcomat (de mindig kivártam a hatóidőt lemosás/kaparás). Az illata nagyon kellemes (legalábbis nekem nagyon tetszik), nem mű, nem zavaró...Lemosás után nekem szép pihe-puha selymes bőröm szokott lenni, és sokkal tisztábbnak tűnik! Igazából...rosszabbra számítottam....Bevallom őszintén...pozitívan csalódtam benne! Heti kétszer használom (bár van hogy háromszor), és tökéletesen rendbe szedi a bőrömet! Legalábbis annyira, hogy az essence hidratáló krém (később olvashattok róla) majdhogynem TELJES fedést nyújtson...de erről majd később...
A lényeg: ár/érték arányban tökéletes ez a krém, és nagyon szeretem! Jobb mint az elődje volt, szóval valószínűleg még lesz egy pár tubus belőle a későbbiekben a blogon a zsákmányos posztokban...

Ti szeretitek az essence my skin termékeket? Ez meg van? Mennyire vált be nektek?

2 megjegyzés:

  1. Még nem használtam, de ezek után utánanézek majd. Meghoztad hozzá a kedvem, úgyis most fogytam ki az arcomra való dolgok jó nagy adagjából.

    A nyelvvizsga tételekben pedig szolidaritok, mert én is molyolok vele a szakdolgozat mellett. :)

    A személyes jellegű poszokat is várom, ha lesznek. Az eddigieket is élvezettel olvastam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos lesznek...mert közben max a napi elmebajról tudok majd beszámolni....:)
      Egyébként szerintem érdemes krémmánián is elolvasgatnod a véleményeket...ott több különböző vélemény van, ugyanis én csak egyet tudok mondani, de szerintem egy vélemény nem vélemény, minimum kettő kell, hogy az ember jobban megismerhesse a terméket..:)
      Sok sikert neked is a tanulós dolgokhoz! :)
      http://kremmania.hu/kremek/essence-my-skin-4-az-1-ben-arclemoso-krem

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)