2013. február 15., péntek

Mai nap+mini zsákmány

Sziasztok! :D
Ma egyik barátnőmmel bevettük Miskolcot! :D
Suli után otthon gyors átcuccolás, és máris minden kész egy jó kis mászkálós-csavargós-vásárlós délutánhoz...:D
Végigjártunk jó pár boltot (őszintén bevallom már nem is mindre emlékszem, hogy miket....), sok-sok szép dologba ütközve, és barátnőmnek is elég sikeres vadászata volt, de én se panaszkodhatok...bár nem vettem sok mindent, most megadtam magamnak egy keretet, amit elkölthetek (ugyanis a nyelvvizsgára gyűjtök), és egész jól teljesítettem, ugyanis viszonylag sok maradt még a képzeletbeli "számlámon"...ezenkívül láttam egy csomó jó könyvet is, úgyhogy a könyves listám kibővül, az tuti...:D
A Müller kupon akción belül sikerült beszereznem egy körömlakkot, meg egy szemhéjpúdert...tény, hogy nem nagy bevásárlás, de ezt a körömlakkot már rég kinéztem, nagyon különleges színe van, és most akciósan tisztára megérte...a szemhéjpúder meg "nem lehet otthagyni" színű volt, szóval az is velem jött...:)
Ők azok:
Bár csak ketten vannak, elég kevesen, annál nagyobb örömet okoznak nekem...imádom őket...és általában gyűjtögetem a vásárolt dolgokat, de ezek annyira tetszenek, hogy szerintem megérdemlik a külön posztot.:)
Na és egy kicsit közelebbről is megvizsgáljuk őket...majd jelentkezem a teszttel is, most csak megszeretném mutatni, hogy milyenek is ők...:)

Rimmel 60 seconds körömlakk~600,deliciously dark
Gyönyörű sötét, mély színe van, és ketten nem tudtuk eldönteni először, hogy milyen is...egyszerűen gyönyörű...megérte, nagyon örülök neki...sajnos nem rég lakkoztam körmöt, így még várnom kell a kipróbálásával...

NYC mono szemhéjpúder~914,guess who? divine?
Ez egyszerűen fantasztikus...csillámos fekete (elég erősen hasonlít a sötét szürkére mondjuk), és nekem nagyon tetszik...külön aranyos a kis aplikátor hozzá...:)

Ők az új kis kincseim, ti miket vásároltatok mostanában? :)





8 megjegyzés:

  1. Jó volt a mai nap!:)♥♥
    Most már a fodrászkellékest is meg kéne találni...:DD
    Mikor megyünk legközelebb?:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg van az új cím, és tényleg eljöttünk mellette...:D
      Amúgy majd megyünk, legkésőbb márciusban! :)
      Ugyanis havi egy ilyen (még ha költekezés nélkül is), nem árt...:) <3 <3

      Törlés
  2. Én is épp egy Rimmel lakkot vettem ma. A Rossmannban féláron adták őket és Ani oldaláról emlékeztem, hogy a Fierce Cherry gyönyörű szín, így gyorsan lecsaptam rá.
    És egy új Essence körömnyomdalemezt is találtam, azt is elhoztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor neked is jó napod volt már ma! :)

      Törlés
  3. Az a szemhéjpúder,olyan szép,hogy mindjárt elsírom magam:D
    A lakk is tetszik O.O mi mennyibe került?
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű szerintem is...mindkettő.:)
      A körömlakk 795 Ft; a szemhéjpúder 610 Ft , de én kuponoztam...tehát ebből lejött összesen 355 Ft...A kuponok még február 28.-ig jók (ezekre a termékekre), és szerintem így sokkal jobban megéri, ezért vettem meg most őket...(ha nincs nyomtatott kuponod, a Müller oldaláról is ki lehet nyomtatni)

      Törlés
  4. Mind a kettő tetszetős, de a körömlakk színe tetszik igazán.

    Mennyire tartós egy Rimmel lakk? Sosem használtam még...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez lesz az első körömlakkom tőlük, de ha a szemhéjtusból meg a szájfényükből indulok ki, akkor nagyon jó minőségűnek kell ennek is lennie...:)
      De minél hamarabb igyekszem a tesztet is hozni róla, csak pont pár napja kentem ki az enyémet egy másikkal, és még meg se repedezett/kopott, szóval sajnálom leszedni...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)