2013. február 18., hétfő

AVON mintarúzsok

Sziasztok! Ma nekiültem, és végig próbáltam az összes kis mintámat, amik vártak rám a polcon...szóval ez egy tökéletes hét kezdés...:D
Az összesről elmondható, hogy nagyon tartósak, könnyű őket eldolgozni, fedésük szép, kopásuk egyenletes...bár őszintén szólva a red heute állagával nem nagyon voltam megelégedve...
Na de most nézzük is meg őket közelebbről...
designer red (luxe)
stiletto red (luxe)
red heute (luxe)
deep orchid (perfect kiss)




Szóval ezek lennének a színminták...igazából majd külön-külön is használat közben is láthatjátok, és bővebb információkkal szolgálhatok, egyelőre ennyit tudok csak mutatni belőlük.../és direkt nem álltam le áradozni a színekről/:D



2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok rájuk élesben,pláne hogy én nem használok rúzst vagy szájfényt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "deep orchid"-ot már kipróbáltam élesben is, csak nem fényképeztem le (pont le volt merülve a kamera, és négy aksit csak úgy előkeríteni hirtelen nem tudtam), viszont nagyon úgy néz ki, hogy megveszem majd az eredeti kiszerelésben...:) (csak előbb ezt elhasználom...és legközelebb már csinálok képet is róla, meg írok is róla...pár használat után erről is átfogóbb véleményt tudok alkotni majd:))

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)