2013. január 30., szerda

Zsákmány

Hello mindenki...a változatosság kedvéért szeretnék egy zsákmányos posztot mutatni...Most valahogy olyan hangulatban vagyok, hogy vásárlás mániám van, van amikor meg spórolok ezerrel...De igazából ez nem az én hibám, hogy most tettem ki, távol a többitől, hiszen az AVON rendelésem érkezett meg...aminek útját (és érkezési idejét) nem én adom meg...Na szóval mindegy is, a lényeg, hogy megérkezett...nagyon örülök neki, alig várom már, hogy kipróbálhassam...:D
Természetesen mindent most se tudok megmutatni, hisz vannak ajándékok meg ilyesmik is közte, de nézzük meg azt, hogy mit is tartogatott a csomag számomra:
  • ideal flawless BB~ivory - régóta ki szeretném próbálni a BB krémeket, de még nem leltem meg az ideálist...nos ő lesz az én első próbálkozásom, kíváncsi vagyok a teljesítményére...
  • naturals gránátalma bőrvédő arcradír - hát őszintén szólva nem szívesen váltom le az én jól bevált Garnier arcradíromat, de úgy voltam vele, egy esélyt adok ennek is...valószínűleg utána visszatérek a régihez, nem tudom...elég kicsi kiszerelés, így tuti el fog fogyni, még akkor is, ha nem válik be...
  • clearskin arctisztító tonik mitesszeres bőrre - nagyon bevált, nagyon szeretem, és bár még nem fogyott el, most elég olcsó volt a katalógusban, így gondoltam beszerzem az utánpótlást is...:D
  • naturals epres-fehércsokis tusfürdő - már jó pár kampány óta szemeztem vele, de aztán soha nem került a megrendelendő dolgok közé...viszont megláttam, hogy már nincs a katalógusban, csak a tanácsadónői szórólapon...utolsó lehetőség megszerezni, és én éltem is vele...isteni illata van...(mostanában belelendültem a tusfürdő vásárlásba, pedig ezzel együtt 7 !!! darab van a szekrényem aljában...)
  • négyes szemhéjpúder paletta~smokey eyes - nagyon régóta szemezek vele is, és most egy nagyon jó akció folyamán hozzájutottam...úgy érzem imádni fogom ezt is...:D
Ezek lennének az én új kis kincseim, és most már tényleg befagyasztom a pénztárcámat, ugyanis kezdek túl sokat költeni már...(pedig az új kampányban is rohadt jó dolgokat leltem...:D)
Ti miket vettetek mostanában? :)


5 megjegyzés:

  1. Fuu nekem az az epres csokis nem jött be,csak a testpermet,azt elhasználtam,a többit ajándékba adtam. Az a szemhéjpúder egy ideje izgatja a fantáziámat..ha még olcsóbb lesz tuti megveszem. Én himalájai gojibogyó szetett rendeltem,régen imádtam,csak évek múlva lehet kapni azaz most. Bár azt hittem a hajpakolást is vissza rakják,helyette arcmaszk van,ha megkapom a rendelést lesz róla poszt,plusz teszt,kíváncsi vagyok hogy minden maradt e a régiben pl a testápolónál. Nagyon jó dolgokat kértél, bármiről szívesen olvasnék tesztet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah igen,a himalájai gojibogyó lesz még a következő kampányban? én még nem kaptam újságot :)

      Törlés
    2. Hát nem tudom...mivel már végkiárusították szerintem ennyit mindenféleképpen megért...:D
      Majd szépen sorban lesznek a tesztek, de egyelőre még örülök nekik, meg elrendezem a dolgokat, aztán polcra kerülnek, onnan szépen lassan elfogyogatnak majd a tesztelnivalók...:D (csak kamera minuszban vagyok...egyelőre...)
      Kíváncsi leszek a rendelésedre...:D vagyis hogy te miket kapsz...
      Egyébként azt én is néztem, hogy a gojibogyó "visszatért"...Még csak párszor lapoztam át az újságot, és csak nagyjából (általában betanulom mi hol van, hogy könnyebb legyen lapozgatni, mutatni, ha úgy alakul), és nem láttam benne...:/

      Törlés
    3. Akkor lehet két szettre kellett volna beruháznom :D
      Kampány zárás után általában két napra kapom meg,szóval kb egy hét múlva legkésőbb tudok majd a rendelésemről nyilatkozni,tény két Oriflame dolgot is kértem :D
      Amúgy az akciós szórólapról én is elég sok mindent szoktam rendelni,baromi jó árba vannak.
      Várom a teszteket :)
      Azrail

      Törlés
    4. Az hogy nem találtam, nem jelenti azt, hogy nincs...bár valószínű szettben már nincs...:D
      Na majd kíváncsi leszek akkor rájuk...:)

      Az első teszt az valószínűleg a BB krém lesz, ugyanis rá vártam a legjobban...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)