2013. január 14., hétfő

Szemhéjpúderalap teszt

Sziasztok! :)
Ma az AVON SuperShock szemhéjpúderalapját szeretném megmutatni...Mivel hozzászólásként is említették, így őt előrehelyeztem a tesztelendők listáján...:)
Először is bevezetésként elmondanám, hogy valami történt az AVONnal...valami jó...Egyre jobb minőségű termékeket gyártanak...
Na de nézzük a mai áldozatunkat:
Először is a külsejéről: meglepően kicsike, de 3 g termék van benne...A kupak csavarós, jól zár...Az üvegcse elég vastag falú, de azért nem vágom földhöz, hogy megnézzem mennyire erős...A kupak egyszerű fekete, rajta a fehér 'AVON' felirat, az alján kis fekete matrica, ami tartalmazza a mennyiséget, a színt (light beige), és a származási országot is (többek között).
Állaga: nagyon kellemes, habállagú...Én szeretem a habállagú dolgokat, könnyű velük dolgozni, és erre is igaz, hogy nagyon kevés is elég belőle, szépen el lehet oszlatni.

És most jön a hatékonysága...
Mit ígér?
  • segít meghosszabbítani a szemhéjpúder tartósságát és meggátolni, hogy összegyűljön a festék a szem apró redőiben
  • sima és matt külsőt ad a szemhéjnak
És mit ad?
Mindent, amit megígért...őszintén bevallom engem is meglepett a hatékonysága, ugyanis sajnos volt pár kellemetlen tapasztalatom az AVONnal (szemhéjtust azóta se mertem tőlük rendelni, de a rúzsokkal már jóban vagyok).
Reggel negyed 8 körül felkentem a szememre (meg természetesen utána sminkeltem is), és 3 órakor (amikor a kép is készült) még rendbe volt a smink...Jó egy picit felpislogtam, de ezt leszámítva teljesen helyén maradt...Az essence i <3 stage esetében az is csoda lett volna, ha egyáltalán marad szemhéjtus a szempilláim tövében...nem elég, hogy begyűrődik minden a redőkbe...na de mindegy, ennyit az essence-ről, vissza az AVON-hoz...Ami külön tetszik benne, az az, hogy nem narancsos a színe, hanem szinte nem is látni, hogy ott van (bár tényleg mattít)...Nem szoktam termékeket osztályozni, de ez egy 5* az AVON javára! :)
Ha esetleg titeket is érdekel a termék, a 2013/1 kampányban (ami holnapután jár le) 849 Ft-ért a tiétek lehet, a 2013/2 kampányban pedig (01.17.-02.06.) 919 Ft-ért szerezhetitek meg...(eredeti ár 1550 Ft)
Na de csakhogy lássátok ti is, hogy miről beszéltem:
A kép hibái:
Kicsit felpislogtam, míg nem száradt meg rendesen, és csak így tudtam leszedni, hogy folt maradt, bal oldalt pedig véletlen belenyúltam...Ja és bocsi a szemöldököm miatt, tudom, hogy lassan rendbe kéne tenni.(és hamarosan megyek is a kozmetikushoz, csak még időpontot kell egyeztetnünk)
DE a lényeg az, hogy az essence szemhéjpúder alapjával kb az egész szemhéjam szürke lenne, néhol sötét szürke csíkokkal (a szemredőknél-amúgy épp belemozdultam a fényképbe, most veszem észre csak xD).

Összegezve azoknak, akik lusták voltak végigolvasni: nagyon jó termék, szerintem megérte, és én csak ajánlani tudom...Az egyetlen hátrányának max. az ár és a kiszerelés arányát tudom felhozni...:)

Nektek meg van? Ha igen tapasztalatok? Esetleg meg akarjátok majd venni? 
Köszönöm a figyelmet, további szép napot...:)


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a gyors tesztet: ) szerintem beszerzem,én a régi módon fixálom a szemhéjam...púdert rakok a smink alá: D régen nem voltak szemhéjalapok,de ez meggyözött abban,hogy ideje lenne újítanom: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbáltam sima púderrel, de mindig begyűrődött a redőkbe...aztán alapozóval, de az se jött be...Aztán a kettő kombinációját is próbáltam, hát az is mellényúlás volt...
      Egyébként az essence-nek volt egy régebbi TE-je, a You Rock...abban volt egy nagyon jó szemhéjpúder alap...Ezért vettem meg az i <3 stage-t is...De sajnos az már nem teljesített olyan jól...sőt...viszont ez az AVON most nagyon pozitív meglepetés volt...mert sajnos az AVON-ban is elég sokszor csalódtam már...

      Törlés
    2. Nekem is begyűrödik,bár szerintem a smink minősége se mindegy,ahogy tapasztaltam 10év sminkelés távlatából: D amúgy szerintem az Avonnál a naturals termékeket rontják el nagyon mostanába,nem is értem,hogy a vaníliás testpermet hova tünt...amúgy én inkább Oriflame-es vagyok,onnam több termék vált be nekem,meg pár éve dolgoztam is a raktárukba,szóval sok mindent kipróbáltam. Amúgy szerintem ami még gáz az Avonnál az a parfüm, oké tartós, de mindegyiknel van utó illata...ami nem jön be nekem. Te mikben csalódtál,mármint termékben Avonosból?

      Törlés
    3. A legeslegnagyobb az a tus volt...több félét is próbáltam, és mind borzasztó...Aztán próbáltam szempillaspirált, ami valami szörnyű volt...Nem elég, hogy elvileg csillámos (ami tényleg ott volt a kefén, de ott is maradt), de összetapasztotta a szempillákat (amit egyébként egy Oriflame-es spirálnál is tapasztaltam, a "Power Curl" na az használhatatlan...sok festéket is vesz fel), aztán régebben volt (mostanában nem láttam, de ezek még kb két évvel ezelőtti történetek, ugyanis jó ideig szüneteltettem az AVON dolgot ezek után...) solution bőrvédő lotion, amit nem bírt el a bőröm...Meg régen (bár azóta nem próbáltam) a colortrend termékek közül a spirál, és az egyik szájfény volt még valami borzasztó (azóta color trend termékekkel nem próbálkoztam-kivéve egy rúzst, ami teljesen jó, nincs vele semmi baj újabban,de ebből a régit nem ismerem).

      Viszont ez a szemhéjpúder alap, és a rúzsaik mostanában egész jók...A naturals-ból van egy testpermetem, meg egy bőrradírom, azok jók...(bár a naturals jelző szerintem kicsit túlzás rájuk).

      Oriflame...nekem sajnos vele sincsenek túl jó tapasztalatok...a már említett szempillaspirál, akkor a samponjuk borzasztó (amit próbáltam, ilyen göndör hajravaló), a púderjüknél (amit még használok, hogy elfogyjon, és vehessek újat végre) láttam már jobbat is...A rúzs mondjuk náluk se rossz, de csak egy van...A miss sporty-t és az AVONt jobban szeretem rúzs ügyileg...

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)