2013. január 25., péntek

A nagy "nyári" bevásárlás

Sziasztok!
Tudom, hogy még a nyár odébb van, de már megjelentek a melegebb időkre valók...Szóval be is vásároltunk jó pár adag felsőt...sima egyszerű felsők...bár betegen nem nagy élmény a vásárolgatás, elég sok boldogsághormon gyűlt össze...szóval mondhatni gyógyító vásárlás...:D (ebben az a poén, hogy most meg zsepik között írom soraimat nektek..)
Az összes szatyor tartalmát nem mutatom meg, meg volt, ahol szatyrot se adtak, de olyan hangulatos a sok szatyorka, hogy gondoltam ezzel kezdem a posztot...:)
Mint láthatjátok végigmentünk a H&M, NewYorker, Tally Weijl, C&A üzleteken...ezenkívül még tegnap pont útba esett a DM, ma meg nem hagyhattuk ki a Müllert...Igazából imádom a nagy szatyrokat...környezettudatosság ide, vagy oda....tiszta hangulatos...ugyanúgy, mint a mozi pl...többet fizetsz a filmért, többet fizetsz a kajáért, és mégis tiszta jó móka...na én így vagyok a nagy szatyrokkal vásárolgatás témával is...:D

A DM-es zsákmányokkal kezdeném...tudjátok folyton tusfürdőt kapok ajándékba, vagy anya, de ő nem bírja csak egy bizonyos márkát, szal többnyire nálam kötnek ki azok is...ennek köszönhetően évek óta nem választottam magamnak tusfürdőt...De a DM-ben kiszúrtam egy nagyon jónak tűnőt, megszagoltam, és nem hagyhattam ott...Aztán elmentem az essence leárazást megnézni...nagy hiba volt...amióta megjelent, azóta szemezek az egyik tartós szemhéjfestékkel, de mindig lebeszéltem magam róla...az akció keretében múltkor barátnőmmel is betettem a kosárba, de kivettem és otthagytam...eljátszottam a DM-ben is a kosárba be, kosárból ki műveletet, de addig pakolásztam, míg végül a kosárban maradt...xD
De nagyon örülök azért neki...és ha már ott voltam, vettem mégegyet az egyetlen termékből, amit hiányolni fogok, ha kifuttatnak...:D
essence stay all day long lasting eyeshadow~08,the magic must go on
essence~i <3 glam
Balea cseresznyés mandulás tusfürdő

A Müllerben leteszteltem néhány leendő kuponos akciót, és máris kilőttem jó pár kupont...na de azért haszna is volt...Vettünk szép füzeteket (akciósan), és egy kéztörlőkendőt...Imádom a szép füzeteket, de drágállom őket, ezért mindig csak nagyon egyszerű (értsd: teljesen sima) füzeteket használok...viszont most bedobtam párat...:)

És a ruhákat hagytam a végére...igazából semmi extra szinte, egyszerű dolgok...többnyire az elkopott ruhák pótlására...:D
Nyár előtt majd egy nagy szekrény takarítás is lesz, és rendszerezem a dolgokat...alig férek a szekrénybe, de egy csomó dolog kicsi rám/szakadt/lyukas stb...megnézem még mi jó, és mi nem jó már itthonra se, és szelektálok...:D

A H&m bizonyult a legtermékenyebb boltnak, itt vettünk pántosat, atléta fazonúakat, és néhány rövid ujjút is...(ami egyébként akciós volt, és egyben adták, de még felpróbálni se lehetett, mert összerögzítették őket...)
Igen a sok fekete...látszik, hogy fekete nélkül én már nem is én vagyok...:)

Aztán nézzük a C&A-t...innen több pántos felső, és egy pulcsi jött velem...van két zipzáros pulcsim is, amiket már 5 (!) éve nyúzok...imádom őket, de sajnos már elég rossz állapotban vannak, így ezt azért vettük, hogy pótolja őket egy kicsit-legalábbis ideiglenesen...:)
Egyébként a piros elég furán áll, pedig az a kedvenc színem...:D
Ha kérdezik a kedvenc színemet, szinte azonnal rávágom, hogy piros...pedig mindenem fekete, és nagyon durva fekete mániám van, piros cuccom meg alig...de én a feketét nem színként említeném magammal kapcsolatban, hanem életvitelként...bár vannak emberek, akiknek nehéz lenne ezt elmagyaráznom, azoknak azt mondom, hogy a fekete a kedvencem...meg anyáékra ráhagyom, mert "ha a piros az, akkor miért nem hordok pirosat?"...

Aztán a végére hagytam azt dolgot, ami nem ilyen egyszerű...Méghozzá a Tally Weijl szatyor tartalmát...Ez egy nagyon szép felső, amit igazából ezekre az egyszerű darabokra szeretnék felhúzni...illetve a fűzőim (amiken nincs tüll) alatt is szépen mutatna szerintem...:D


Ennyi lettem volna mára...Holnap az i <3 glam részletes tesztjével jelentkezem..legalábbis igyekszem részletes lenni...Addig is jó éjt mindenkinek! :)



2 megjegyzés:

  1. At Essence termékről lesz teszt?:) nagyon csinos darabokat szereztél be,nekem a rózsaszín a kedvenc színem,de ruháim többsége fekete: D az rám ragadt metálos énemből kifolyólag. Nadrágot csak feketét vagyok hajlandó hordani, ahhoz meg mindent fel lehet venni,mármint bármilyen színt: ) úgyhogy én megértelek: D outfit post esetleg?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma az i <3 glam-ről van, holnap vagy holnapután sort kerítek a szemhéjfestékre is (csak most épp lemerült a kamerában az összes aksi, szóval tölteni kell előtte)....
      Egyébként felvéve tényleg csinosak, de nagyon alapdarabokat veszek/vetetek mindig, aztán kiegészítőkkel/sminkkel/körömmel lehet rajtuk dobni, és így biztos nem nyúlok mellé...:D (kivéve ha alkalmi dolgokról van szó...abban imádok szinte mindent ami, csipkés, vagy tüllös, fűzős stb)

      Én szinte mindenből csak feketét vagyok hajlandó felvenni (vagy fehéret vagy szürkét, szóval olyat, amihez mindenféle smink és köröm illik, mert én azokkal szívesebben variálok, mint a ruhákkal...sokkal olcsóbb, egyszerűbb cserélgetni, és még jól is mutat, feldob bármit, ja és így nincs az, hogy nincs időm körömlakkot váltani, de fel akarok venni egy teljesen elütő színű ruhát)...de sminkeknél/körmöknél (bár az alap a fekete) bármi jöhet :D (a kék kivételével...az az egyetlen olyan szín, amit nem bírok elviselni magamon...).

      Outfit poszt eddig nem volt, és a tél közepén lehet nem is jó ötlet nyáriasan beöltözni...meg itt még vannak ilyen apróbb gondok, hogy fényképezni csak magamat tudom...vagyis nincs aki fényképezzen, de ettől függetlenül én is gondolkodtam rajta, hogy tavasszal/nyáron már feldobok ilyesmiket (is)...:D
      Szóval ezt még meglátom addig, de már terveztem én is..:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)