2012. december 28., péntek

Ajándékok

Hello mindenki, végre volt időm lefotózgatni a karácsonyi ajándékokat...Köszönöm szépen itt is a szeretteimnek ezeket a gyönyörűségeket! :)
És remélem nekik is tetszettek az én ajándékaim (amit tőlem kaptak)...:D
Na szóval...a naagy csapat:
Hű hát nem is tudom hol kezdjem, mindegyiknek nagyon nagyon örülök/örültem. :D
Talán kezdem a kis szépségemmel, és a harisnyával:
Van egy hasonló felsőm, az fekete, arról már nagyon sokat áradoztam, és most végre itt van nekem a piros-fekete verzió...imádoom...
A harisnyához hasonló leggingsem már van, csak az még se jó mindenhova, mert mezítláb nem szeretek cipőt hordani...
Most gondoskodtak arról is, hogy az agyam ne punnyadjon el teljesen, és őszintén szólva a fa logikai játék szétszedése is elég komoly fejtörést igényelt már...A könyvek nagyon beteg, magyar humort tartalmaznak, róluk majd írok bővebben, ha végigolvastam őket.
Kaptam néhány körmös dolgot is...Az essence colour&change (03,sweet surprise) lakkját is megkaptam, így hamarosan használhatom már. Kaptam egy csodaszép CR mágneses körömlakkot, igazából itt a képen nem nagyon látszik, hogy milyen szép is a drágaság (15-ös árnyalat). A CR repesztő lakkjára nagyon kíváncsi leszek majd, hogy milyen (07-es árnyalat), mert bár van repesztős lakkom (miss sporty) az hagy némi kívánnivalót maga után. ADEN körömdíszítő, nagyon szép csillámos fekete, bár a képen ez se látható teljesen (12-es árnyalat). És végül egy essence körömnyomda lemez...:D
Természetesen Jézuska nem hagyott smink nélkül se, így kaptam egy essence kiss care love ajakápolót (02,purple berries), és egy Butterfly szemhéjpúdert is...Extra meglepiként meg egy Rimmel Glam'eyes szemhéjtus (002,brown velvet) is került a fa alá (ami egyébként naggyon tartós...).
És végül kaptam egy star nature parfümöt, aminek isteni illata van (bár nagyon gondolkodtam a rágógumisban, ezt kértem inkább a végén). Avon naturals gránátalmás mangós testpermet, ami nagyon jó, és tényleg frissítő, és nagyon szeretem (2013/1-es katalógusban 529Ft), valamint egy planet spa holt tengeri ásványos iszappakolás...igazából erről nem tudok rosszat mondani.

Ti miket kaptatok Karácsonyra? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)