2012. november 3., szombat

A békülés

Hello mindenki, tudom kicsit félreérthető a cím...Nem rég írtam az essence stay all day long lasting eyeshadow 09-es, for fairies árnyalatáról egy elég negatív véleményt...(itt megtekinthető), nos tegnap adtam neki még egy esélyt, és megpróbáltam még egyszer...Nos...másodszorra már nem volt olyan vészes...Nagyon nehezen tudtam csak felvinni, viszont a fedése egyenletes lett, és nagyon tartós volt...Szóval most mindent összevetve, az első kellemetlen találkozásunkat, és a mostani kellemes csalódást összevetve egy közepes osztályzatot érdemelne...Végül is...egész jó kis termék, de az árát kicsit sokallom érte...de nem baj, még ez is lehet szép barátság, ha végre megtanulom normálisan kezelni...:D (egyébként most alapozó nélkül használtam, és így jobban működött...szóval lehet, hogy mostantól így fogom használni)
És az összes eddig termékről készült fotót összegyűjtöttem itt egy helyre...(bár már láthattátok őket az előző posztokban is):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)