2012. október 25., csütörtök

Helyzetjelentés

SZEMÉLYES! Ha nem érdekel a blog személyes oldala, akkor ezt nem neked írtam...

Hello mindenki...tudom, hogy az elmúlt napokban nem voltam túl aktív...Épp egy hullámvölgy legmélyén vagyok-ami a sulit illeti...Eléggé eleresztettem magamat, és nem bírom beérni magamat...:/
Most jön egy szünet, remélem addig összebírom kapni magamat, ugyanis ha így folytatom nagyon csúnya vége lesz a dolgoknak...:/
És a suli mellett még a blogra sincs időm...pedig már a suliban is minimális teljesítményt vagyok csak képes nyújtani...most a szünetben igyekszem gyakrabban jelentkezni, és összeszedni magamat a sulira(érdekes, most hogy mélyen vagyok, egy csomó dogát kell írnunk...írathatnának máskor is...de nem baj majd kijavítom!)...ezenkívül hamarosan kiderül a nyelvvizsga eredménye is...szóval szurkoljatok...:D

Nos és most mesélek nektek, ha már itt vagyok (és ha már sminkkel nem szolgálhatok)...Először is a külsőmet ért változásokat említeném, hiszen mégis csak a külsőmmel foglalkozok a blogon...A körmöm ismételten tövig lett vágva...muszáj volt, mert repedezett, és tört...szóval nem túl szép...A hajam nő nő nő és nő...régen volt belőle vágva, ezen nem is tervezek változtatni...majd ha töredezni fog a vége vágatok belőle...Aztán ha már haj: sokáig panaszkodtam, hogy hiányzik a vörös haj, ez a fekete túl természetes...Nos igen, de most személyes okokból egyelőre kitartok a feketénél még egy darabig...:)
A szemöldököm, ami mindennapi sminkelésem egyik célpontja már kezd helyrejönni, és visszanőni (csak sajnos elég szabálytalanul, szóval szerintem hamarosan megint neki kell esnie a kozmetikusomnak, hogy rendezett legyen...ezenkívül kezd a vastagsága is visszatérni...a múltkor említettem már, hogy most csöppet felemásra, és nagyon vékonyra sikeredett...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)