2012. október 7., vasárnap

Alapozó teszt

Hello mindenki, itt a tegnap ígért teszt...:D
Igazából ezt az alapozót, még elég régen vettem, de nem nagyon szoktam alapozót használni...Többnyire csak nagyon fontos alkalmakkor használom, illetve a szemhéjamra mindig...Na szóval régóta meg van, de én csak most jutottam odáig, hogy kicsit bemutassam kiről is van szó...Akik jártak már itt, és látták milyen sminkeket tettem fel, azok már elég sokat hallhattak róla, hiszen mindig megemlítem...De most úgy döntöttem, hogy ez az én kis hűséges barátocskám megér egy külön posztot is...:)
Annak idején 1100 Ft-ért vettem, nem tudom azóta az ára változott-e, de én nagyon szeretem...ő az essence soft touch mousse make-up~04,matt ivory-ja...:)
Ez a szín illik a legjobban az én nagyon nagyon világos arcomhoz...Igazából nagyon sokat gondolkodtam (és még gondolkodom most is) a fehér alapozón(stargazer márka), aminek az a lényege, hogy egy árnyalattal világosabbá teszi az arcot vékony rétegben...szóval azzal nem lehet mellélőni...Az egyetlen baj az, hogy Magyarországon ne lehet kapni, és csak külföldről lehet rendelni egyelőre...szóval ez az ötletem ideiglenesen elvetve...

A kupakja műanyag, csavarós, így jól zár...Maga a termék üvegben van, 16g van benne.


Azért szeretem ezt az alapozót, mert viszonylag olcsó, a hab állaga miatt könnyű vele dolgozni, egyenletesen fed, és nem gyűrődik/hámlik/mállik stb, elég tartós, és ha kopik is egyenletesen...(bár nem jellemző, hogy kopjon)...Felvitele könnyű, eldolgozni szintén, ezenkívül nem tömíti el annyira a pórusokat...
Negatívumaként említeném, hogy a fedése közepes, és vannak sokkal jobb alapozók is, de az árát megéri, és nagyon jó termék...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)