2012. szeptember 22., szombat

Deluxe

Hello mindenki!
Ma a tegnap vásárolt rúzsomat szeretném megmutatni nektek!
Ez a második AVON rúzsom...Az elsőt is nagyon szerettem, és amikor megláttam ennek a színét...IMÁDOM! :D
Az ára 439Ft volt akciósan (810Ft helyett), 3.6g a rúzs, és 12 új szín kapható...Szinte azonnal lecsaptam erre...
A csomagolása egyszerű fehér, rajta az "AVON COLORTREND" felirattal...Kupakja jól zár, a rúzst könnyű ki- és visszacsavarni...
A felvitelnél nem volt gondom, a kopása egyenletes, a színe gyönyörű...Ivásnál nyomot hagyott a poharamon, de nem volt ráírva, hogy nem teszi, szóval ez még nem nagy hiba...Illata egyszerű, mint a többi rúzsé állaga kellemes, fedése egyenletes, és szép...Kopása szintén egyenletes, színe gyönyörű, még mikor kopik is imádom a színét...Egyáltalán nem szárít, sőt szerintem picit ápol is...Legalábbis én úgy éreztem...A ráncokba nem gyűlik be normál esetben (az én szám eléggé ki volt száradva, ezért lett olyan a végeredmény, amilyen...de amikor a kezemen próbáltam, ott nem volt vele gond).
És a képek:




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színe van! Úgy látszik fejlődik a Color trend! :) Hol lehet a blogodra feliratkozni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon megtetszett! :D
      Egyébként elvileg rendesen fel lehet iratkozni, bár mostanában szenved a bloggerem :/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)