2012. augusztus 14., kedd

Vásárolni voltunk...

...És egy tanácstalan vevő a DM-ben odajött hozzám, és elkezdett kérdezgetni arról, hogy hogy vásároljon púdert, szerintem milyen kell neki...igyekeztem segíteni, és úgy tűnt az áttetsző púder megoldás neki is tetszik...és vetettem egy tust is anyával ha már arra jártunk...az enyém már eléggé a végét járta...Elég fárasztó volt az a nap, és bocs, hogy ilyen rövid lett a poszt...majd utólag elkészítem a hétvégi "partismink"-es posztot amit anya szülinapi "bulijára" csináltam...(és amibe bácsikám belekötött, mert szerinte erős lett...na mindegy...):D
szóval az új tusom:
Ez a kedvenc folyékony tusom, mindig ilyet használok, nagyon szeretem...nekem semmi bajom a tartósságával, gyorsan szárad, szóval mindig újraveszem akárhányszor kifogyok...:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)