2012. augusztus 5., vasárnap

Szemfesték teszt

Megvettem az essence colour&shine~14,divas love drama szemhéjpúdert...ugye ezt már írtam...és most itt a teszt...nagyon könnyű felvinni, feketés-padlizsános alapon rózsaszínes csillámok, de ha olyan szögben világítja meg a fény, akkor lilásnak tűnik...Na és ő az én kis gyönyörűm:


És használat közben:
felső sor alapozó nélkül
alsó alapozóval
bal oldal szárazon
jobb oldal vízzel
felső sor vizesen
alsó sor szárazon
bal oldal alap nélkül
jobb oldal alapozóval

Összegzés: jó minőség, gyönyörű szín, csillámok, csillogás...ezekkel tudnám leginkább jellemezni...én sajnos kicsit későn akadtam már rá...és tudom, hogy már lerágott csont, de aki eddig még nem vett ilyet, annak ajánlom, ha nem is ebben az árnyalatban, hogy majd vadásszon le egyet...:D
Egészen tartós darab...vízzel csak elkenni tudtam (tehát nem vízálló), dörzsöléssel nem jött le (ami jó...bár befogta a kezemet, de nem nagyon látszott rajta, hogy megdörzsöltem), viszont a sminklemosó gond nélkül lehúzta...
Holnap egy ezzel készített sminket mutatok be lépésről lépésre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)