2012. augusztus 11., szombat

Smink

Na a mostani sminkemnek nincs neve...még nem találtam ki...(az esetleges név-javaslatokat szeretettel várom).
Egy pirosból feketébe átmenő sminkről lesz szó...
Amiket használtam hozzá:
essence marble mania mascara
miss sporty mini me szemceruza (fekete)
s-he folyékony tus
s-he szemöldökceruza
essence i <3 stage szemhéjpúder alapozó
essence hab állagú alapozó
miss sporty fekete szemhéjpúder
essence it's up to you szemhéjpúder
lovie szemhéjpúder

Először alapoztam, és kifestettem a szemöldökömet:
Kiemeltem a lovie szemhéjpúderrel:
Befestettem a szemhéjamat az essence szemhéjpúderrel:
Fekete szemhéjpúdert befele haladva elsatíroztam:
Jött a tusvonal a szempilláim tövébe:
A vízvonalat alul, felül kihúztam fekete szemceruzával
Végül a szempillaspirál, és kész is:




Igen az utolsó kép valóban régebbi, mint a hajamon is látszik...előre elkészítettem vázlatnak a képet a sminktermékekről, és a kész sminkről, aztán csináltam csak meg a lépésről lépésre verziót...




2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)