2012. augusztus 29., szerda

Nagy szájfény teszt...

...is lehetne akár a címe a mai bejegyzésemnek...bár már írtam pár szájfényemről, hogy hogy néznek ki alkalmazás közben, most szeretném megmutatni az összeset, hogy melyik hogy fog...
A sorrend könnyen követhető, abban a sorrendben vittem fel a kézfejemre, amilyen sorrendben lefotóztam őket külön...:)

Kezdeném az essence devil's kiss mini lipgloss set-jével, mivel őt lehagytam a nagy szájfényes bejegyzésemből...:D



A képen alapozót látjátok olyan maszatosan, ugyanis megviselte a többi szájfény felvitele a bőrömet már...De muszáj volt ezzel a képpel kezdenem, némi bocsánat kéréssel fűszerezve, hogy ő(ke)t kihagytam a szájfényes posztomból...

Másodszorra szeretném az essence szájfényeimet bemutatni...

  1. essence xxl shine lipgloss~03,timeless beauty
  2. essence xxl shine lipgloss~13,rock on
  3. essence lipgloss~23,rock chick
Utána az essence tubusos szájfényeimet szeretném megmutatni...Egy kicsit egybefolyt az első kettő, de a sötétebb a második, a halványabb az első szín...annak ellenére, hogy egybefolytak...A színváltós szájfény alja a kiindulási szín (kék) a tetején meg látható a szín, amilyen lesz (pink).

  1. essence glossy lipbalm~03,sweet strawberry
  2. essence glossy lipbalm~02,sparkling cherry
  3. essence whoom boom (TE) színváltós szájfény~01,muse marilyn
És végül a miss sporty szájfények, és a kakukktojás rimmel...A rimmel szájfényemet nagyon szeretem, bár anno még 2000ft-ért vettem...mikor megláttam leakciózva rögtön vettem egy ugyanilyet (600ft), egyik kedvenc szájfényem...

  1. miss sporty be connected lipgloss
  2. rimmel stay glossy~140,always lovely
  3. miss sporty hollywood~010,hollywood boulevard
Nos a szájfény a kedvenc sminktermékem, és mégis "csak" ennyi van...de mint a listámon mutattam, nagyon szeretnék még egy pirosat is... :)







2 megjegyzés:

  1. Az essence glossy lipbalm~02,sparkling cherry nekem is megvan, de elég ragacsos, én nem igazán szeretem.

    ui.
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az illata miatt nagyon szeretem őket, de nekem is az a bajom, hogy ragad...:/

      Amúgy egyszer beállítottam, de ezek szerint sikertelen volt a mentés...Nem vártam meg mit ír ki elnavigáltam az oldalról...köszi, hogy szóltál.(én már nem is foglalkoztam vele):)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)