2012. augusztus 4., szombat

Kincsvadászat

Tegnap egy barátnőmmel voltam a városban, és útközben vásárolgattam egy kicsit...
Először is amire tényleg szükségem volt: arctonik! Viszont mentem az essence pult fele és megláttam egy árválkodó körömlakkot (azt a színt, amelyikre már vadászok egy ideje), utolsó darab volt, így gyorsan behajítottam a kosaramban őt is...(egyébként róla már írtam egy tesztet ITT...imádom a színét nagyon különleges, és mivel a múltkor is nehezen akadtam rá aggódtam, hogy már nem lelek ilyet...hiszen szeptembertől megszűnik...)És mivel a colour & shine termékek is ki fognak menni, gondoltam veszek azért egyet belőlük, így kis töprengés után (hogy a lilásat vagy a rózsaszínes feketét vegyem meg) a rózsaszínes mellett döltöttem...egyszerűen ránéztem és úgy éreztem, hogy ez én vagyok...:D
Na szóval őket vettem:

clean&clear deep action
essence colour&go~81,no doubt
essence colour&shine~14,divas love drama

Egy kis összegzés...a körömlakkot újra vettem, arctonikot váltottam, a szemhéjpúderre meg nagyon kíváncsi leszek, hogy fog...holnap megmutatom nektek is! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)