2012. augusztus 6., hétfő

Divas love Drama

Halii! Ez az első sminkem az új szemhéjpúderemmel. (amiről már olvashattál ITT)
Na szóval tartós(nekem még 7 óra múlva se gyűrődött be a redőkbe a szemhéjamon...de ez lehet az alapozásnak köszönhető...viszont 7 óra elteltével már leszedtem magamról...bár nagyon sajnáltam, mert ilyen még sose volt, hogy valami ilyen sokáig bírja a szememen), könnyű vele dolgozni, legalábbis nekem nem volt vele problémám, és a legfontosabb: GYÖNYÖRŰ! Beleszerettem a boltban, egyre jobban megszerettem teszt közben, és nem hittem, hogy lehet ezt még fokozni...DE lehet, mint kiderült használat közben...(a valóságban intenzívebbek a színek, csak nem jó minőségű a kamera) Na de nem is húzom tovább az időt íme a smink:

Amiket használtam:
essence szivacsos aplikátor
essence habállagú alapozó
essence i <3 stage szemhéjpúder alapozó
s-he folyékony tus (fekete)
miss sporty mini me szemceruza (fekete)
essence marble mania szempillaspirál
s-he szemöldök ceruza (fekete)
lovie szemhéjpúder (kiemelni)
essence colour&shine szemhéjpúder (divas love drama)

Először is alapoztam, és kifestettem a szemöldökömet:
Kiemeltem a szememet csillogós szemhéjpúderrel (lovie)
Kifestettem a szememet a száraz essence szemhéjpúderrel:
Kívülről haladva satíroztam egy kis nedves essence szemhéjpúdert(kb a szemhéjam feléig, majd eldolgoztam a vonalakat):
Egy vékony tus vonalat húztam a szempilláim tövében felül:
A vízvonalat kihúztam szemceruzával alul és felül is:
És végül a szempillaspirál...És a kész smink:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)