2012. augusztus 13., hétfő

Angel star

Igen itt a Nivea és Labello Angel star termékeiről lesz szó. Nekem egy egész szettem volt belőlük, de a Labello és a tusfürdő már nem élte meg a fotózást...
Nagyon szeretem a málnás illatukat, olyan kellemes. A testápoló tényleg jól hidratál, viszonylag gyorsan felszívódik, és olyan, mintha valami nagyon kellemes anyaggal vonná be a bőrödet. A labelloból kettőt is elhasználtam, de sajnos már elfogyott teljesen, és nem találtam sehol se... Ami megfogott az a csillogós rózsaszín színe, ami nagyon jól mutatott ajkakon, valamint az illata. Alapjáraton nem szeretem a rózsaszínt, mégis ez volt a kedvenc labellom, nagyon megfogott engem valamiért. A tusfürdő se volt túl hosszú életű nagyon kellemes volt, és a testápolótól nem ütött el az illata, így kimondottan szerettem. A stift és a spray is egyforma illatú ezért vettem meg őket. Nekem eléggé érzékeny a hónaljamon a bőr (főleg nyári időszakban tudjátok ujjatlanok, fürdőruha..azért a borotva megviseli), de ezek nem kezdték ki. Nagyon örültem neki, mert előtte azért hagytam abba az egyik stiftemet (adidas volt azt is leírom) mert nagyon mart, csípett és nem bírtam elviselni egyszerűen.
Ti szeretitek ezeket a termékeket?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)