2012. július 7., szombat

Szempillaspirálok

Halii:D
(így a közlemény után)
Ezt a hétvégét a sminkcuccaim borogatásának szentelem. :D Ma kiborítottam a szempillaspiráljaimat, és nagyító alá tettem őket :P
Oriflame szempillaspirál túl sok festéket visz fel, így nem nagyon szoktam használni....
Az essence szempillaspirál viszont nagy segítségemre van a mindennapos készüléseknél...a kedvencem...szürkés csillámokkal dobja fel a fekete szempillaspirált...
A maXfactor spiráljait csak alkalmakkor használom...nagyon imádom őket, nagyon szépen végzik a dolgukat...:D
A kék szempillaspirált ritkán használom, ennek két oka van: egy nem illik a szememhez, kettő nem szeretem a kéket...de ha mégis kékes sminket csinálok, akkor jól szokott jönni...a másik miss sporty spirál viszont már fogyóban van...azt nagyon szeretem, és gyakran használom.
oriflame power curl mascara
maXfactor lash extension effect extreme lengthening mascara~black
essence marble mania mascara
miss sporty be connected mascara~3,cosmos
miss sporty be connected mascara~1,black
maXfactor masterpiece high definition mascara~rich black

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)