2012. július 8., vasárnap

Szemkihúzóim

Hello! A szekrényem felforgatása folytatódik... :D
Ebbe a posztba a szemkihúzó filceimet és tusaimat gyűjtöm össze nektek...
miss sporty be connected metallic eyeliner (black)
essence waterproof liquid eyeliner (black)
s-he liquid eyeliner (black)
essence gel eyeliner~01,midnight in paris
essence black mania carbon black eyeliner pen
essence thin&thick 2in1 eyeliner pen
avon perfect wear~black

És most csoportokba szedve...

1. filcek

2. folyékony tusok

3. a kakukktojás zselés tus

TESZT
S-he liquid eyeliner: nekem ez a kedvenc tusom...olyan az aplikátora, hogy könnyű felvinni,megfelelő alapozás mellett elég tartós, viszonylag gyorsan szárad...én őt használom a mindennapokon...
Avon: tartós...az tény...amikor kifolyik a kezemre ott ottmarad...szemen alig látszik folyik minden felé...nem könnyű kezelni...de azért szeretem...mert ha egyszer sikerül felvinni normálisan, és hagyom megszáradni...utána tényleg nagyon tartós...
essence filcek: nagyon szép vonalat lehet húzni velük én nagyon szeretem őket
gel eyeliner: tartós, nekem olyan tusecsetem van amivel nagyon könnyű szépen felvinni...gyorsan szárad...erős színe van...de a legfontosabb akkor is az, hogy könnyű vele bánni...(legalábbis számomra a legfontosabb):D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)