2012. július 26., csütörtök

Smink - Smokey gray

Az új haj után nem csak egy sminket mutatok nektek, de egy úttal egy tesztet is hoztam...:D szóval ilyen 2in1 dolog...:D

Nos először is a smink, a teszt a végén...

Kellékek:
1 essence soft touch mousse make-up~04,matt ivory
2 essence i <3 stage szemhéjpúder alapozó
3 lovie szemhéjpúder duo
4 miss sporty mini me eye liner~010,black raven
5 essence marble mania mascara
6 essence smokey eyes set~04,show off

Az alapozás:
Kiemeltem a szememet a szokásos szemhéjpúderrel:
Kihúztam a szememet a tussal:
Kifestettem a szemhéjpúderrel:
Fekete szemceruzával kihúztam belül a szempilláim tövét alul és felül is:
Kifestettem szempillaspirállal a pilláimat, és kész is:

TESZT!!!
alanya: essence smokey eyes set~04,show off
Ez egy szürkés árnyalatú, füstöst szemfestést segítő szett. Található benne egy ezüstösen csillogó szemhéjpúder, egy szürke gél állagú szemhéjtus, és egy két végű aplikátor, ami megkönnyíti a felvitelt. A szemhéjtust nem a legkönnyebb felvinni az ecsettel, mert túl sűrű a tus és nem elég sűrű az ecset sörtéje, én követtem a használati utasítást, viszont ha magamtól csináltam volna valószínű nem így állok neki. Ezenkívül nekem nagyon gyengének tűnt ez a szürke magában, ezért dobtam fel más színű szemceruzával még...a szemceruza nélkül úgy néztem ki mint akinek bevertek xD
Alapjáraton jó termék, de legközelebb másik ecsetet használok hozzá, ja és én szerintem veszek egy feketét mert ennek nagyon halvány a színe...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)