2012. július 16., hétfő

Smink - Purple Smoke

És az utolsó posztom (amivel egyúttal búcsúznék is a hétre) egy lilás-füstös-színátmenetes sminket hoztam nektek...:D Remélem tetszeni fog...(képek minőségéért a fények és a kamera minősége miatt előre is bocsi)
Na szóval először is lássuk mire van szükségünk hozzá:
1 essence soft touch mousse make-up~04,matt ivory
2 essence i <3 stage szemhéjpúder alap
3 lovie szemhéjpúder duó
4 she szemhéjpúder (fekete-halványrózsaszín-lila)
5 miss sporty mini me eyeliner~010,black raven
6 s-he stylezone liquid eyeliner (fekete)
7 essence marble mania mascara

Először is alapoztam (1;2)
Aztán kiemeltem a szemem egy enyhén csillogó szemhéjpúderrel (3,barnásabb árnyalat)
Befestettem az egész szemhéjamat halvány rózsaszínre (4,rózsaszín)
A szemhéjam külső részétől befele haladva kifestettem lilára a szemhéjam egy részét (4,lila), a határokat kicsit összemostam
A szemhéjam legkülső részére tettem egy kis feketét (4,fekete), majd összedolgoztam a lilával /a képen nem a végleges verzió látható, később ezt még korrigáltam/
A felső szemhéjam tövében egy vékony tus vonalat húztam (6)
Kihúztam a szempillám töveinél belülről a szememet alul és felül is (5)
Végül a szempilláimat kiemeltem alul, felül egyaránt (7)
A legutolsó lépés pedig a korrigálás...kijavítgattam a hibákat, és íme a kész smink:

Én az essence multi dimension purple diamond-ját használtam hozzá a körmeimre. (teszt)
És szerintem ajakra pedig valamelyik verzió közülük jó hozzá...(legalábbis én így hordtam)

Ui.: természetesen azért ha korábban gép közelbe jutok még posztolok, de azért jó pihenést nektek is. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)