2012. július 16., hétfő

Smink - Easy cat

Bevallom ma kicsit posztok tömeggyártásába kezdtem, de nem akarom, hogy teljesen kihaljon a blog, amíg nem vagyok itthon...Első (kész) sminkes posztomban a legegyszerűbb cicás szemeket hoztam el nektek...lépésről lépésre...:D
A hozzávalók:
1 essence soft touch mousse make-up~04,matt ivory
2 essence i <3 stage szemhéjpúder alapozó
3 lovie szemhéjpúder duó
4 essence gel eyeliner~01,midnight in Paris
5 essence tusecset
6 miss sporty mini me eye liner~010,black raven
7 essence marble mania mascara

Az alapokkal kezdtem,mint mindig (1;2)
Aztán kiemeltem a szememet egy csillogó színnel (3,barna)
A géles tussal könnyedén kihúztam a szememet véknyan a szempilláim tövénél (és kicsit tovább) felül...
...és alul, aztán szemceruzával kihúztam a szempilláim tövénél belül (alul és felül is)
Utolsó lépésben kifestettem a szempilláimat alul és felül több rétegben
Korrigáltam a vonalakat, amik kicsit elhalványultak vagy nem lettek elég egyenesek, és kész is:

Őszintén szólva én ezt elég visszafogottnak tartom, nem kimondottan parti sminknek...de hát ki hol alkalmazza...én speciel napközben voltam így.:)
Ja és bár nekem az ecset formájának köszönhetően könnyű volt macskásan kihúzni a szememet, ha nem megy ott a celluxos módszer, amit mindenki javasol.



Ui.: szemöldökömet nem nézni, azt nem tettem rendbe sminkelés előtt, a képekről meg már nem vágtam le.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)