2012. július 11., szerda

Rúzsok

Nos ma vásárolgattam anyával...ugyebár vörös hajam van, és nagyon nehéz olyan árnyalatú piros/bordó/vörös rúzst lelni hozzá, ami nem üt el...több, mint egy éve teljesen vörös a hajam, azóta keresek hozzáillő rúzst...most átszeretném festetni feketére, erre megleltem! Megleltem azt a rúzst, ami illik a hajam színéhez! Ez egy Lora rúzs, és véletlenül találtam rá...gyönyörű színe van...(906)...Szóval így a rúzsaim száma eggyel nőtt, de legalább megleltem a tökéletes rúzst....Viszont ebben a posztban még az Oriflame rúzsomat is megszeretném említeni (a nagy rúzs teszt keretében mindről írok külön...plusz akkor még a Lora rúzs meg se volt, ezért lesz ez ilyen kis dupla poszt).

Oriflame:
Reggel felkentem, mielőtt indultunk volna a városba, nagyon szép és visszafogott színe van. A csomagolása sötét kék, egy ezüst színű márkajelzéssel. Őt még ajándékba kaptam, magamtól valószínűleg nem veszek meg egy caramel színű rúzst...Felvitele egyszerű, fedése jó...:D




Lora:
Bevallom ez az első Lora termékem...már említettem, hogy a színével teljesen meg vagyok elégedve...:D
Fedése jó, felvitelnél meglepett, hogy annak ellenére, hogy mennyire nem krémes, nagyon könnyen lehet használni...Száraz kézzel nem tudtam ledörzsölni, vizes zsepivel pedig csak halványítani tudtam...vesztett a színéből, de nem jött le teljesen...( a valóságban erősebb színe van)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)