2012. július 12., csütörtök

Miket használok?

Múltkor már leírtam mik segítenek sminkelés közben...most megmutatom mik segítenek az előkészületekben...

Először is kezdeném a körömlakklemosókkal...kettő is van mert jobban szeretem az acetonost, mert az leszedi a körömlakkot, viszont elég gyakran kikezdi a bőrt az ujjaimon, ezért van egy aceton mentes is... a mentesben sok különlegesség nincs; körömlakk lemosó...használatra alkalmas...az acetonosnak miután valamennyire megszáradt a körmön...kellemes mandulás illata van :D  bár elég erős szaga van, mint a legtöbb lakklemosónak utána egész kellemes lesz...


A hajamra nem nagyon szoktam pakolásokat, meg különböző krémeket használni...sőt még hajlakkom sincs...viszont van egy syoss száraz samponom...aminek hasznát veszem rohanós napokon...és egy balzsamom...egy haj egyenesítő balzsam, mivel nekem nem egyenes a hajam, de hajvasalót mostanában nem túl gyakran lát (mivel volt olyan időszak...úgy kb 2 év amikor minden nap kivasaltam és eléggé tönkretette szegény hajamat ráadásul általában be is hullámosodott rövid időn belül...)...hát a hajvasalóval elért eredményt érem el a balzsammal is...kb egy óráig egyenesebbnek tűnik a hajam tőle...(jó mondjuk ez nem úgy van hogy bekenem, de a használati utasítást most nem írnám le), bár mostanában őt se használom...itthonra minek?

És amihez kicsit több dolog tartozik: az arcápolás...ez csak a jelenlegi lista krémekből, ugyanis néhány dolog már kifogyott...(arctisztító tej és éjszakai ápoló pl) na szóval...
Garnier pattanás leszárító...hát sajnos nem tudom mennyire működik mert bár zsíros bőrtípusba tartozom, nagyon figyelek az arcápolásra és a tisztításra...így szerencsére nem nagyon vagyok pattanásos...bár tény hogy segített a kisebb pattik eltüntetésében...
Garnier pure active mitteszer eltávolító bőrradír...ez a kedvenc bőrradírom, bár már többet is kipróbáltam...kellemesen hűsít, és szépen lehámlasztja a bőrt...én nagyon szeretem.
Clean&clear arctisztító tonik...ettől kicsit húzódik a bőröm,de irritációt nem tapasztalok...nagyon szeretem ezt a tonikot...egy ideje csak ilyet használok (előtte nivea visage young tonikot használtam azt is nagyon szerettem, de ez szerintem jobb)
Clean&clear deep action refreshing gel cleanser...én általában este szoktam használni és nagyon szeretem...olyan mintha utána kapna rendesen levegőt az arcbőröm
Vichy arckrém...egy arctisztítóhoz kaptam ajándékba...nekem mindig lehámlik a krém az arcomról, pedig nagyon vékony rétegben kenem fel...de az illata kellemes...viszont azt sajnálom hogy az arctisztító már elfogyott (kettő is)...
És a csipkecsoda...ez egy hidratálókrém természetes alapanyagokból (igazából néha tényleg lelek benne bogyó maradványokat) márkát nem tudok...az illata kellemes, kis színt ad a bőrnek...gyorsan felszívódik és tényleg hidratál...én a kozmetikusomtól vettem (vagyis ő rendelte valahonnan)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)