2012. július 30., hétfő

MaXfactor neszesszer+teszt

Nos most megmutatom a kedvenc neszesszeremet...Anno volt még egy ilyen ajánlat tőlük, hogy egy szempillaspirált, egy neszesszert, egy mini rúzst, egy mini körömlakkot, és egy mini szempillaspirált kap a vásárló egyben...nos én megvettem, és most szeretnék róla egy bejegyzést írni...:D

Maga a neszesszer:
A külseje nagyon szép ezüst, őszintén szólva én mindenhova magammal rángatom, ezért néz ki már kicsit gyűröttnek is....:P

A mini rúzsról már írtam párszor...(a nagy rúzs teszt keretében, és teszteltem is)
510 English Rose

A mini lakkot MÉG nem próbáltam ki...
704 Disco Pink

A szempillaspirálokat teszteltem is, de beszéljenek helyettem a képek íme az eredmény:

A mini spirál:
Egy réteg:
Két réteg:

A rendes szempillaspirál:
Egy réteg:
Két réteg:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)