2012. július 23., hétfő

Körömlakk teszt

Ha már hazaértem, teszek ki még posztot...pótolni nem tudom az elmaradást, de folytatom ott, ahol abbahagytam...Most újabb lakk teszttel jöttem...(mivel kifogytam a sminkes posztokból):D
Most egy S-he körömlakkot mutatnék be...Na két rétegben vittem fel (vékony rétegben...próbálok megszabadulni a rossz szokásomtól...a vastag rétegektől), elég lassan szárad, de szépen fest...ha sietsz valahova nem javaslom ezt a lakkot...ha ráérsz akkor viszont megéri...nekem pár nap után kezdett csak lepattogni (de én szokásomhoz hűen nem kíméltem szegény körmeimet).Nagyon érdekes színe van...grafit szürke, zöldes csillogással...én nagyon szeretem (466-os árnyalat asszem...sajnos nincs már meg a papír ami rá volt ragasztva de úgy emlékszem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)