2012. július 10., kedd

Kitérő

Tudom, hogy az oldalon eddig nem volt szó ruhákról, de muszáj leírni az új szerzeményemről néhány sort...annyira imádom és örülök neki..:D
Nem nagyon szeretek netről rendelni, de ez nagyon megfogott...sajnos elég drága volt, úgyhogy most egy darabig nem nagyon fogok vásárolni semmit...(addig a régebbi dolgokat tesztelgetem):(
DE imádom a fűzőket...nagyon...:D szeretnék még egy lilát is, meg egy fehéret, de inkább valahogy olcsóbban (pl megvarratom) :D
Szerintem mondjuk teljesen megérte, gyönyörű felvéve, és úgy egyáltalán gyönyörűűűű :D első látásra beleszerettem....:D
Na a kép minőségéért bocsi, és ezen a képen lehet, hogy nem igazán jön át az én kis szerzeményem szépsége, de élőben nagyon szép...felvéve is:D
És ha már itt járok megragadnám az alkalmat, hogy elmondjam az én kicsikémről a kritikát...a külsőről már írtam eleget szerintem...nincs benne nagyon erős szálka, így nem az a nem kapsz benne levegőt fűző...nem tudom milyen merevítés lehet benne, de így is muszáj az embernek kihúznia magát amúgy nagyon kellemetlen, a derékbőség csökkentésére nem alkalmas, inkább csak dísz...ami nem is baj, mert a többi fűzőm kinyomja belőlem a szuszt is, pedig az én derekamon nincs sok minden amit csökkenteni lehetne...(egyébként vajon én vagyok az első aki egy ruhát is tesztelni kezd?xD)
És még a kicsike útját is leírnám hozzám: meglepően gyorsan ideért...amikor indítottam a blogot aznap rendeltem...a szállításhoz az volt írva, hogyha van raktáron akkor egy héten belül leszállítják, nekem 2 nap múlva már a kezemben volt...:D
Íme:
Fűző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)