2012. július 2., hétfő

Kézkrémek

Tudom, hogy ez a két kézkrém téli kiadás, de én nagyon szeretem őket (mindkettő kifogyóban van már). Nagyon finom az illatuk, gyorsan felszívódnak, és hidratálják a kezeket. Sajnos az én kezeim gyorsan kiszáradnak, így telente nagyon fontosak nekem, de nyáron is megesik, hogy kiszárad a bőröm. Ez köszönhető többek között a körömlakk lemosómnak is, ami nem nagyon bőrbarát. Trend kiadások voltak, szóval már nem kaphatók, de remélem a következő kiadásuk is ilyen jó lesz. Az alap essence kézkrémeket is szeretem mondjuk, bátran állíthatom, hogy nincs hidratálásban különbség köztük és a trendkiadások közt...(az előző trendkiadás krémje sajnos már elfogyott nagyon régen és nem tartottam meg a dobozt, úgyhogy arról nem tudok képet mutatni, de véleményem ugyanez arról is, az fehércsoki+málna volt nagyon szerettem, kíváncsi vagyok mit találnak ki most)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)