2012. július 9., hétfő

Jay Asher-13 okom volt

Nos a mai könyv amit szeretnék bemutatni nektek a 13 okom volt...:D
Báár már megírtam kicsit korábban ezt a posztot, mégis csak most teszem ki...Még átgondoltam néhány dolgot, és javítgattam benne itt-ott...és szereztem "házi készítésű" képeket is....:D
Nagyon ötletes a borítója, a buborékok, a lány...szerintem az egyik legjobb borító a magyar lett, nagyon kifejező... :)
"Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP. Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat. Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot,...ha megnyomod a PLAY-t.
Clay Jensen semmit sem akart tudni Hannah Baker kazettáiról. Hannah meghalt - gondolta -,magával kellett volna vinnie a titkát. Aztán Hannah hangja közölte Clay-jel, hogy az ő neve is elhangzik a kazettákon is az is, hogy Clay valamilyen módon felelős a haláláért. Aztán Clay egész éjszaka a kazettákat hallgatta. Hannah szavai nyomán bejárta a városkájukat...
...és amire fényt derített az örökre megváltoztatta az életét."

Nos a 13 ok igazából mind olyan ok, ami szinte minden tinivel megtörténik, és érdekes módon mégse lesz minden tini öngyilkos...Igaz, hogy mindenki másképp reagálja le a helyzeteket, de ez akkor is túlzás...A legtöbb ok velem is megtörtént...és még élek...Sőt még csak eszembe se jutott öngyilkosnak lenni... az a gyávaság és a gyengeség jele...ráadásul a kötekedők,kritizálók csak annyit hoztak ki belőlem hogy megerősödtem és csak azért is megmutattam hogy engem nem bosszantanak...Nos az is tény, hogy ezeknek az okoknak a többségét a külső szemlélő semmibe veszi...és nem tudja mi játszódik az ember (áldozat) fejében...nem szabad alábecsülni az ilyen dolgokat...bár Hannah szerintem nagyon túlreagálta...bár azért nem árt figyelni az embernek arra, mit mond a másiknak és neki hogy esne az...
Őszintén szólva engem az egész könyvben legjobban a borító fogott meg...

Mint kiderült, egy másik bloggerina is elővette a könyvet, úgyhogy vele összebeszélve, és a kritikákat összeegyeztetve, hogy ne legyen annyira egyforma készült el ez a posztom. Köszönöm a közreműködést,és segítséget Eilith.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)