2012. július 7., szombat

Böszörményi Gyula - 9...8...7...;6...5...4...;3...2...1...

Ha már mindenes blog, akkor legyen egy könyves poszt is...Na itt egy egész sorozatról lenne szó...Szeretem Böszörményi műveit, de bevallom, hogy itt nem ez volt az elsődleges. Igazából megláttam a borítót, és nagyon megtetszett, és amikor megláttam, hogy Böszörményi írta...Nem hagyhattam ott...:D
Kicsit fura volt a könyv, mert hozzá vagyok szokva a külföldiről magyarra fordított könyvekhez, szóval igazi meglepetés volt a nyelvezete. Nagyon fura volt megszokni, hogy igazi magyar írta...és eredetileg magyar, és nem fordított...de nekem nagyon tetszett...:D
"A 9...8...7...-tel valami elkezdődött!
Valami felébredt!
Azt hiszed, hogy ez csak játék?
A 6...5...4...-ben a sötétség kiteljesedett, és a démonok megmutatták magukat.
Reménykedsz, hogy téged nem érint?
Akkor most nézz mélyen a borítón lévő lány szemébe és...Gondolkozz végre el

Nem mondhatom, hogy vedd bátran a kezedbe ezt a könyvet, hisz Lilith majd úgyis vigyáz rád. Úgy tűnik ebben a városban mindenki csak önmagára számíthat! Annyit mondhatok, ha olvasni kezded, a tüdődben most is legyen annyi levegő, hogy még időben kiálthass:
'Exi ab seo'"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)