2012. július 23., hétfő

Beszámoló

Na szóval most megírom a posztot, amit tegnap ígértem...:)
Szeretnék előre is bocsánatot kérni a fogalmazásért, nagyon kimerült vagyok még mindig...
a szálláson a bárpult felett
Kezdeném azzal, hogy az időjárás változó volt, de szerencsére mindenre jutott időnk...sokat túráztunk...szinte lejártuk a lábunkat...de azért jó volt...Én egy hetes activity-nek hívom, mivel a szállás adónk a német-angol-lengyel-magyar nyelvkeveréket használta, de azért mindig sikerült megértenünk egymást. xD
És nekem elég termékeny is volt a kiruccanás...kaptam egy új felsőt, egy új harisnyát, és egy új táskát...nos róluk nincs képem...
Viszont van képem a jegyekről és útmutatókról, amiket a várakban kaptunk/vettünk...Meglátogattunk pár várat Szlovákiában...
És természetesen szereztem pár szuvenírt is...
Mi ide nem először megyünk, múltkor is ugyanitt szálltunk meg, így a szállásadó sem volt új...igazából direkt azért jöttünk ide, mert úgy megszerettük...Nagyon sok magyar volt...a város neve, ahol megszálltunk Zakopane...és a múltkor plüss jószágok jöttek velem haza...:D
Ilyen szempontból sose fogok felnőni szerintem...Imádom a plüss dögöket...:D
A bárányka egy párna Zakopane felirattal...a másik meg egy gyógyszeres kutya...(így is hívom azóta is:P)

Na és a smink...hiszen sminkes blognak indultunk...:D
A mindennapi sminkem egy nagyon egyszerű smink: gondos alapozás után alul-felül kihúzom a szememet fekete szemceruzával, a szempilláim tövébe egy tusvonalat húzok (hangulattól függ a vastagsága), kifestem a szempilláimat, és végül szájfény...
Nem a legjobb kép, a fényviszonyok miatt, de azért a formát látni...:D

És amiket használni szoktam hozzá:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)