2012. július 1., vasárnap

Alapok

Nos szerintem fiatalkorban felesleges alapozót használni, mert csak tönkreteszi az ember bőrét, de a pirosas foltok és mitesszerek ellen gyakran nincs más megoldás...
jelenleg őt használom
Tapasztalataim szerint a folyékony alapozók bár jobban fednek, a pórusokat is jobban eltömítik, én mostanában ezért szoktam inkább hab állagút használni arcra.

Viszont én a szememre külön bázist is felszoktam kenni, hogy tartósabb legyen a szemfesték, és ne gyűljön bele az apróbb ráncocskákba, ne maszatolódjon el stb. Volt az essencenek egy trend kiadása...you rock...egy ilyen szemhéjfesték alapozót vettem először...azt nagyon szerettem, de sajnos már elfogyott, és mivel trendkiadás volt...már nem lehet kapni...
De most szeretnék a mostaniról írni :D
Ez már nem annyira jó, mint az előző volt, de azért használható...nem nagyon szeretem, mert nehéz eloszlatni, és nagyon erős színe van...szerintem ilyet mégegyszer nem veszek, de ezt már elhasználom azért...annyira nem rossz, de én sajnálom rá a pénzt, mert annyira azért nem jó.
őt használom szemre
Az alapozónál nagyon fontos a szín megválasztás is...tudom mindenhonnan ez jön, de tényleg. Az én bőröm mivel nagyon világos, én ezért választottam a "matt ivory" árnyalatot. Őszintén szólva én korrektort se szoktam használni, de szerencsére nincs is rá szükségem...az alapozó elég fedést nyújt, de gyakran azt is elhagyom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)