2012. június 30., szombat

Segítség

Először is bocsánatot szeretnék kérni a rövid írásokért, igyekszem lényegre törő lenni, hogy ne untassak senkit se...:D
Most szeretném bemutatni azokat a dolgokat, amik sminkelésnél segítségemre vannak.
Első és szerintem legfontosabb:
Nivea vízálló szemfesték lemosó
Én nagyon szeretem ezt a lemosót, bár nem olcsó, szerintem megéri az árát. Nagyon jól leszedi a sminkeket, még a tartós rúzst is lehozza.

Aztán a többi segítőm:
essence ecsetek (szivacsos aplikátor & zselés tusecsetek)

Sajnos egyelőre csak ennyi ecsetem van. Igazából még szükségem lenne párra, de jelenleg nem tudok venni.

Ezeken kívül még van egy jó nagy csomag vattakorongom, és néhány neszesszerem, amikre elég gyakran van szükségem. Ja és a készülődésem nélkülözhetetlen kelléke egy frissítő reggeli arctonik (jelenleg a clean&clear morning energy-t használom).

Nos most őket szerettem volna bemutatni nektek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)