2012. június 29., péntek

Körömlakk teszt

Mint ígértem, itt az essence körömlakkjának tesztje. :D
Akárhol utána olvastam mindenhol szidták, nekem nincs túl sok essence lakkom, de gondoltam kipróbálom, végülis egész olcsón hozzájutottam. Ezzel együtt összesen két essence lakk tulajdonosa vagyok.:D (a másikról később írok tesztet)
Szóval....
Rossz szokásom, hogy mindig túl vastagon viszem fel a körömlakkokat, így nekem egy réteg tökéletes fedést biztosított (normális emberben számolva ez 2 réteg körömlakknak felel meg). A színe nagyon szép, vagy inkább különleges olyan szürkés, de épp ezért vettem meg. Kicsit nehezen szárad, de ezt a dupla vastag rétegnek tudom be. A tartósságával egy picit nem vagyok megelégedve, mivel a körmöm végénél (szélen) lepattogott, bár én gitározok és szerintem normál esetben, ha nincs kitéve ilyeneknek jól bírja.

essence colour&go~81,no doubt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)